tisdag, februari 27, 2007

Fler bokreatips

Här kommer några fler rea-tips till alla som vill ut och trängas...

Hanne Vibeke Holst - Triologin om Therese Skårup
Jättebra böcker om en kvinna mitt i karriären, i livet, med kärlek, barn och allt vad det innebär. På Akademibokhandeln för 69:- för alla tre! Kanonpris

Juliet Barker - Familjen Brontë
Om de mytomspunna skrivande systrarna Charlotte, Emily och Anne. 99:- på Akademibokhandeln.

Box 21 av Roslund och Hellström
Rosad deckare. 69:- i Ugglans bokhandlar.

Ayaan Hirsi Ali - Kräv er rätt!
Modig essäsamling som vågar ställa svåra frågor. Författarinnan har blivit mordhotad på kuppen. 49:- på Adlibris.

Olof Lagercrantz - Om konsten att läsa och skriva
Klassiker om läsandet och skrivandet. 39:- på AdLibris.

Jane Green - Den andra kvinnan och Babyfeber och Kajsa Ingemarsson - Små citroner gula
Småtrevliga chic lits. Läses bäst i hängmattan på semestern. Finns på Akademibokhandlen och Bokia för 59:- styck..


Och glöm inte Boksök. Där kan man se vad andra bloggare skriver om bokrean....

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

NU ska jag äntligen fråga någon som jag tror kan sånt där ... bara för att du påminde mig. ÄR Små citroner gula verkligen BRA?? Jag läste till hälften och har nog aldrig läst en sån platt och trist bok? Är det då fel på mig undrade jag .. ;)

10:01 em  
Blogger Petra said...

Jag tyckte den var helt okej!

10:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser