tisdag, februari 27, 2007

Metro om bokbloggarna

Om man vill se hur jag ser ur ska man kika i dagens Metro. På sidan 20 tipsar jag och två andra bokbloggare (Månskensdans och Onekligen) om våra bästa bokrea-tips. Det är stor bild på mig tagen inne på Alfa Antikvariat bland alla böcker och så hänvisar man att man kan läsa våra bloggar på Metro.se.

Va? På Metro.se? Jag surfar dit och undrar om min blogg helt oförhappandes råkat flytta dit utan att meddela mig och visst, där finns en länk som heter Bokbloggarnas bästa tips. Väl där finns inte ett spår av våra bloggar eller länkar till dem. Min intervju finns inte ens med...tråkigt.

UPPDATERAT: Voila! Mindre än en timma efter att vi påpekat felet ligger både länkar och intervju ute. Här kan man läsa bokbloggarnas bästa tips. Bra jobbat Metro! Hanna har fotat såklart:

Etiketter: ,

6 Comments:

Blogger Lisa said...

Mycket underligt. Jag har letat och letat på Metro men där finns farao ingen länk. Ska vi gnälla?

9:27 fm  
Blogger Petra said...

Absolut!

9:32 fm  
Anonymous Anonym said...

Som jag letade på metro.se, men nu hittade jag dig. KUL!
Cathrin
SKTF

9:57 fm  
Blogger hanna said...

Skit i webben, du är ju grundsnygg i tidningen! :D
http://www.flickr.com/photos/hannak/404434849/

10:49 fm  
Blogger Anders Wallner said...

"Jag är en mediahora, ingen vill ha mig..."

Puss puss!

11:42 fm  
Blogger Petra said...

Åh! Tack alla :)

11:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser