torsdag, oktober 19, 2006

Deckarlust

Efter hektiska dagar - Bokmässa, Bryssel och Begravning - väldigt lite rast och ro och ett ensidigt plöjande av chic lits, snabbmatelände och stresshantering känner jag bara för att ligga på soffan, invirad i en filt och läsa deckare. Så vad passar bättre än att kasta mig över Annika Bryns debut jag inhandlade på bokmässan.

Den sjätte natten heter den och det är mord och spänning från första sidan. Pang, bom, rakt in i handlingen. Perfekt!

Så här glad var Annika när jag träffade henne på bokmässan:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej
Annika Bryn är jag nyfiken på.Gillade Du boken?
hälsn
Gunnar

7:39 em  
Blogger Petra said...

Ja! Än så länge gillar jag den jättemycket! Har precis bara börjat.

11:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser