onsdag, oktober 18, 2006

NaNoWriMo

Om två veckor startar National Novel Writing Month igen. Som alltid varenda november sen sex-sju år tillbaka. Nanowrimo-projektet går ut på att skriva en roman på 30 dagar. Man anmäler sig på sidan och fyller sen i hur mycket man skriver varje dag. Alla som går i mål på 50 000 ord är vinnare!

Själv har jag startat åtskilliga gånger men någon roman har det aldrig blivit. Det lär det inte bli i år heller, men jag gillar hela idén.

Läs vad jag skrev förra året inför Nanowrimo-månaden.

2 Comments:

Blogger Hans Persson said...

Jag är frestad, helt klart...

9:22 em  
Anonymous Anonym said...

sex dagar och sju och en halv timme. och två minuter. om inte min klocka går fel. :)

4:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser