fredag, mars 09, 2007

Tappad läslust

Jag har tappat läslusten helt. Plöjer My ox is broken på pendeltåget men det kan knappt räknas som läsning då det bara är en odyssé över nio säsongers Amazing Race utan djuplodande analyser eller liknande och kan bara intressera oss som är helt galna i serien.

Igår bestämde jag mig för att sluta läsa I muntra damers sällskap och när jag kollade på högen på nattduksbordet kände jag inte lust till någon alls.

Där ligger nu:

- Smuts av Katarina Wennstam
- Kungamordet av Hanne Vibeke Holst
- Brottsplats Rosenbad av Annika Bryn
- Såld av Natasja T och Vera Elron
- Fältstudier i ukrainskt sex av Oksana Zabuzjko
- Varulvsvalsen av Sigge Eklund...

...och senaste numret av Hus & Hem. Hjälp! Vilken ska jag läsa och varför?

Etiketter: ,

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har du redan Sigges sista? Jag fick stoppa alla i hyllan när jag blev stressad av högar på TV bordet. Jobbar fortfarande med Åsa Nilssons Monica Pedersen. Lite jobbig fall just nu:-)

11:24 fm  
Blogger Petra said...

Ja. Jag har förhandsexet!

11:30 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja.... Skicka den till mig *s* Jag väntar på dagens post. det ska komma lite böcker från Adlibris och Bokus.

11:32 fm  
Blogger Petra said...

Ok! Jag plöjer Sigge-boken först då och sen får du den!:)

Det ger mig lite motivation att läsa!

11:47 fm  
Blogger Hans Persson said...

Annika Bryn är jag nyfiken på, så den skulle jag börja med.

2:16 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har också en svacka just nu, så jag har lagt böckerna åt sidan och gör annat istället. Det är antingen eller för mig. Antingen läser jag dygnet runt eller så inte alls. Inget "lagom" alls.

2:18 em  
Blogger Petra said...

Okej! SÅ får det bli!
Först Sigge sen Annika. Jag gör precis som mina bloggare säger.
Finns det fler bloggare vars böcker jag kan läsa! :-)

9:33 em  
Blogger Hans Persson said...

Jag har snarare en topp nu. Jag bloggade just min 36:e bok för i år.

12:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser