söndag, mars 18, 2007

Ny bokcommunity på G

Igår ryktades det om att en ny svensk bokcommunity var på G. Idag blir det bekräftat - fast från ett helt annat håll. Jessica, Johanna och Caroline på Bokhora har spånat på en svensk variant av Librarything som ska ha smygpremiär nästa vecka.

Looking forward to that!

Det finns ju en del på marknaden redan. Här till exempel, recenserar jag Librarything, Reader2 och den svenska Bokhyllan. Här skriver jag om Boktribes. Och så finns ju gamla Bokkanalen och Boktips.com.

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej! Är bokälskare och har precis skaffat mig ett liv på nätet i form av bl.a. en bokblogg där jag skriver om vad jag läser. Hälsa gärna på och lägg till mig i "Boksök":
www.thepoorplayer.blogspot.com
/Camilla

4:29 em  
Blogger Petra said...

Absolut! Välkommen till bokbloggarbranschen! :)

4:37 em  
Anonymous Anonym said...

Hej
Och from ikväll (kanske!) kan ni lägga en till sajt till listan över communities, nämligen publishyourbook.se, som gör en omstart på ny plattform. Hos oss hittar man inledningsvis koopskriv, utmaningar och forum.
MVH
Marcus

4:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser