måndag, februari 12, 2007

Snart bokrea...

Nedräkningen börjar. Fjorton dagar kvar tills bokrean drar igång. Den 27 februari närmare bestämt. Medans man väntar kan man roa sig med att kika i bokhandlarnas onlinekataloger.

Bokia kör till exempel båda Stieg Larssons båda och Klas Östergrens Gangsters och Gentlemen inbundna för 59:- styck. Kanonpriser. Kolla hela katalogen som pdf här.

Akademibokhandeln har också en onlinekatalog. Där hittar man Jane Fondas biografi för 79:- och massa kokböcker och trädgårdsböcker. Bläddra i den här.

Ugglans bokhandlare har också lagt ut sin rea-katalog. Den som gillar FNL-litteratur hittar både Danielle Steel och Nora Roberts för en spottstyvel och dessutom massor av klassiker. Botanisera här.

Hedengrens är inte sämre. Deras katalog är dock lite rörig och svår att överblicka men finns här.

Nätbokhandlarna tävlar om kunderna. Både Bokus och AdLibris bjuder på frakten om man förbeställer. Hela utbudet finns online redan nu. Här är Bokus och här är AdLibris.

Varken Wettergrens eller Internetbokhandeln har hittills lagt upp något från rean på sina respektive hemsidor.

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är som julafton, meeeen varför just nu? Jag som sitter med en kursuppgift som ska ha mellan 3-10 000 ord. Ska försöka behärska mig:-)

6:39 em  
Anonymous Anonym said...

I år är det första året vi har BUDGETERAT ett antal tusenlappar för bokrean. Varje år har vi annars sagt: "Det blir inga böcker på bokrean! Här måste svångremmen dras åt!" men vi har ALDRIG lyckats. Det har bara eskalerat. Förra året handlade vi för många tusenlappar... Men åhhh vad glada vi var!!! : )

11:32 em  
Anonymous Anonym said...

Åh Hedengrens rea var fantastisk - har för första ggn ngnsin förbokat böcker. Bad, bad bokhora...

7:16 fm  
Blogger Petra said...

Jag hittade inget särskilt jag ville ha i någon katalog. Haha! Säger jag nu. Jag kommer komma hem med en STOOOOOR hög ändå. JAg vet det. Det blir alltid så.

2:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser