onsdag, februari 07, 2007

Curtis Sittenfeld berättar själv om sin nya bok

Femtonde mars kommer Curtis Sittenfelds nya bok Mannen i mina drömmar. Jag längtar och hoppas verkligen att hon grejjar att skriva en uppföljare efter succén Prep - som handlade om Lee Fioras fyra år på high school.

Återigen får vi möta tonårsångest och uppväxt. Denna gång i form av Hanna som är fjorton när boken börjar. Fast den här gången får vi följa med till vuxenlivet och likt Lee Fiora är Hanna också udda, besvärad och missanpassad.

Hör Curtis själv berätta om boken här.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag försökte maila dig om din boksökfunktion, men jag fick felsvar, mailadressen ovan till höger verkade inte vara rätt.
Kan du maila mig?
mvh
Rosemari
kulturbloggen.com

11:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser