söndag, februari 11, 2007

Alla kan blogga - och alla gör det!

Efter helgens tillställningar kan jag bara konstatera att nu mera bloggar nästan alla jag känner. Vi började i fredags eftermiddag med att fira av Rosemaries nya bok Alla kan blogga i LOs gamla fina lokaler. Där träffade jag mina gamla vänner och bekanta Lotta, Annica, Anna och Jonas samt mina mer nyfunna Annika, Lotten och Cruella med flera med flera. Efter en trevlig tillställning åktes det raka vägen hem för att lite hederligt fredagshäng med, tapas, rödtjut och Wii-spelande med Roger, Anna och Sid. Mycket trevligt och mycket sent blev det!

Efter att ha tillbringat större delen av lördagen invirad i filtar käkade vi på kvällen middag och kollade melodifestival med Zandra, Andres, Zandra och Dan och sen vidare till Johanna och Henriks bröllopsfest på Södra Teatern där vi träffade Henke, Hanna, Venke, Sofia, Anna och en rad glada kompisar till. Majoriteten bloggar aktivt och dagen kan tillbringa hela söndagen med att vänta på uppdateringar och bilder från helgens tillställningar....

Några av mina bilder hittar ni här.

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Lotten Bergman said...

Va? Va? Va? Umgås du med en Henrik som har en blogg som heter "Basket är en drog"?

Ge hit! Tag med! Vi kan ju sitta och säga dunk, screen, charge och foul samt Per Stümer till varandra!

9:03 em  
Blogger Petra said...

Jorå!
Han åker på bröllopsresa nu men sen kan jag försöka tussa ihop er:)

2:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser