tisdag, augusti 01, 2006

Young, shiny, obscenely rich and reckless


Känner ett oerhört uppdämt behov av lite dekadens och glamour i mitt liv så den här nätta trion hamnar snart i en brevlåda nära mig.

Det är från vänster: Nicole Richies The truth about diamonds, Plum Sykes Bergdorfblondiner och Paris Hilton Confessions of a heiress och alla tre utlovar lifestyles most girls dream about, spoiled rich kids, dressed-to-the-nines, botox-babes, glittery and glitzy och twenty-three rules for "How to Be an Heiress".

1 Comments:

Blogger Cissi said...

Godmorgon! Har en lista i mitt senaste blogg-inlägg, som jag skulle vara nyfiken på dina svar på:)
Och jag har länkat till din blogg på min, hoppas det gick bra!

7:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser