söndag, juli 30, 2006

Den nakna sanningen

En recension av Linda Rosing och Daniel Nyhlens bok Den nakna sanningen Vad skriver man?

...!

Ärligt talat trodde jag faktiskt lite mer om boken men det är bara ett väldigt genomskinligt sätt att tjäna pengar. För förlaget och Daniel Nyhlen kanske! Så fan hon är intresserad av att berätta sin historia. Vi har redan fått allt som står i boken serverat genom kvällstidningarna så spar dina pengar och köp en annan bok istället. Och med tanke på vad hon försöker få fram i slutordet om att inte vika ut sig, acceptera sin kropp och att det är insidan som räknas så förstår jag verkligen inte varför hon prompt måste vara naken på omslaget.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

ungefär lika intressant som Ego Girl kan jag tänka mig ;)

4:36 em  
Blogger Felicitas said...

Hahaha! "Och med tanke på vad hon försöker få fram i slutordet om att inte vika ut sig, acceptera sin kropp och att det är insidan som räknas så förstår jag verkligen inte varför hon prompt måste vara naken på omslaget." Klockrent!! =)

4:57 em  
Blogger Petra said...

Ungefär så!

2:15 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har inte ens sett boken och undrar varför ska hon vara naken på omslaget? Den nakna sanningen? Jag tror jag hoppar över denna bok :).

Annica

5:43 fm  
Blogger Petra said...

Det gör du rätt i! :)

12:03 em  
Anonymous Anonym said...

Herregud!
Jag hade faktiskt missat att hon skrivit en bok...

Att hon är naken på omslaget förvånar mig inte ett dugg, däremot varför hon [eller någon bekant skrivkunnig till henne?] bemödigat sig med att fylla boken med faktiska bokstäver...

Det har alltså gått så långt?

Att vara med i typ Slitz [jag tar för givet att så är fallet] är synonymt med att kunna skriva [nåja] böcker...?

Jag behöver en Hennessy... fort... en stor... :(

1:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser