fredag, mars 17, 2006

Bokhandlarna bloggar

Henrik Lindvall, inköpare av böcker och Per Lerjeryd, försäljningschef, båda på Seelig har börjat blogga. Seelig är en slags mellanhand mellan förlag och bokhandel där handlarna kan beställa böcker, lagra och förvara. I Henrik och Pers blogg hoppas vi få inside-skvaller och massor av tips om nya böcker.

En som bloggat länge är Anna på Akademibokhandeln. Anna Thylin är inköpare av engelsk skönlitteratur och har bloggat sen maj förra året om massor av ny spännande skönlitteratur. Hon reser jättemycket och bloggar flitigt.

1 Comments:

Blogger Brian said...

Åh kul! Vad bra dina heltäckande bokkoll är ibland, även för en boksopig kille som mig. Henke Lindvall är nämligen en kompis till mig och utan den här postningen hade jag nog inte hittat till hans blogg. Jag sitter och väntar på att han ska ta sig tid och träffa mig snart, och nu har jag ytterligare en kanal att terrorisera honom genom. Jihoo!

11:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser