lördag, mars 11, 2006

Omslagsomröstning och tråkiga kartor

Nu kan man tycka till om pocketomslaget till Annika Bryns Morden i Buttle. Det blir ju lite på känn eftersom den inbundna boken inte kommer förräns i juni. Fast jag har den ju liggandes på mitt nattduksbord, som läs-ex jag fick häromveckan.

Så fort jag krånglat mig igenom astråkiga Kartor för vilsna älskare så ligger Buttle-morden i tur.

Ja. Tyvärr är Nadeem Aslams bok rätt rörig och trist. Jag har läst 50-60 sidor och jag kommer inte in i boken. Jag har hört så mycket gott om den så jag läser och läser och hoppas att det ska vara precis som i Brick Lane som var jättetråkig i början men visade sig blev 2005 års bästa bok alla kategorier. Jag ska ge "Kartorna" 120 sidor. Sen ger jag upp!
Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser