tisdag, mars 16, 2010

Premiär för....



Det är dags för lite mer bokcirklande tycker jag så därför kan jag stolt presentera Breakfast Book Club som har premiär idag!

Vi träffas en gång i månaden och äter frukost och diskuterar en bok vi gemensamt läst. Första träffen blir fredagen 23 april, 7.30 på Vetekatten på Kungsgatan nära Stockholms centralstation.

Eftersom det är första träffen väljer jag enväldigt boken som blir Håpas du trifs bra i fengelset av Susanna Alakoski. Finns att köpa på AdLibris för 178:-.

OSA om du kommer till enannansida@gmail.com senast 16 april.

Etiketter: ,

6 Comments:

Blogger mrsjling said...

Bra val av bok! Jag kommer :-)

1:27 em  
Anonymous Helena said...

Å vad jag önskar att jag bodde i (eller i närheten av) Stockholm!

3:01 em  
Blogger www.evaswedenmark.blogspot.se said...

Petra, vilken strålande idé! Måste få säga det även om jag inte kan komma den dagen - då hoppas jag vara i Paris. Men idén är toppen och jag kommer gärna en annan frukost.

3:01 em  
Blogger Åsa said...

Vilken fantastiskt bra idé! Jag tror jag ska ta och härmas!

7:32 em  
Anonymous Carina (Bokbiten) said...

En strålande idé! Hade jag bara inte varit så förbenat morgontrött hade jag gärna varit med.

12:32 em  
Blogger Karin Berg said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

11:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser