måndag, juli 14, 2008

Lästrio: Tidningar/tidskrifter du helst läser

Visst är det så att när man ska ut och resa får man köpa minst tre olika magasin att läsa på resan? Jag har en förmåga att inte kunna välja utan köper alla i samma genré. Dvs alla inredningsmagasin, alla föräldrabarntidningar eller alla hästtidningar men i år begränsar jag mig till tre. Tre olika dessutom.

Ämnet denna vecka är tidskrifter/tidningar som du helst läser!
De här tar jag med mig på vår solsemester i sommar:

1. Föräldrar & barn
Egentligen gillar jag Mama bättre men har redan läst senaste numret och nästa nummer kommer inte förrän vi kommer hem.

2. Amelia
Läser egentligen inte Amelia men just på sommaren tycker jag den är nice. Skön på stranden. Bra korsord.

3. Lucky Rider
En tidning om westernsporten och som lägligt nog har kommit ut med ett nummer som innehåller en intervju med en kille som jag själv intervjuat och skrivit om och som publiceras i nästa Stallmagazinet. Bad timing men vad fan. Måste kolla om artiklen är bra!

Vilka är era favoriter?

Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Min lästrio är gjord. ;)

12:16 em  
Blogger Lyrans Noblesser said...

Har lyckats knåpa ihop en trio.

3:38 em  
Blogger Martina said...

Jag läser faktiskt inte tidskrifter (eller tidningar, annat än lokaltidningarna på fikarasterna på jobbet...) så jag passar den här veckan.

6:51 em  
Blogger Bokbabbel said...

Välkommen att titta in hos mig :)

6:43 em  
Blogger Bokbabbel said...

förresten så passade jag på att göra din debutant-Lästrio också!

7:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jag är tillbaka efter semesterkomat!

http://inga-lina.bloggagratis.se/2008/07/17/835169-lastrio-tidskrifter/

2:56 em  
Anonymous Anonym said...

Precis som Inga-Lina är man hemma efter att ha varit borta en vecka. :)

http://bokmarkt.blogg.se/2008/july/lastrio-tidningartidskrifter.html

8:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser