måndag, november 27, 2006

Julklappstips: Parfym för boknörden?

In the Library är en ny parfym från Christopher Brosius I Hate Perfume. Hur den doftar? Ingen aning, men jag funderar på att önska mig i julklapp bara för att. Tyvärr skeppar dom bara till USA och Kanada men känner ni någon där är det ju bara att slå till. Doften beskrivs dock så här: Russian & Moroccan leather bindings, worn cloth and a hint of wood polish.

Förutom In the Library finns det häftiga dofter som heter så fantasifullt som Gathering apples, Just Breathe, To see a Flower, Winter 1972.

Självklart finns det också blogg kopplat till sajten.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nyfiken blir man verkligen!

4:08 em  
Blogger Solander said...

Hej,
Jag har testat! Tyvärr blev jag ganska besviken, tyckte mest den luktade lite unkensött jordigt, som svamp ungefär. Hade velat ha mer läderband...
Jag tror han skickar till Sverige nu.

12:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser