torsdag, juni 08, 2006

Gör ditt eget bokmärke

Om man står ut med lite reklam kan man göra egna bokmärken hos Nestlé. Ja, dom som säljer choklad, kaffe och fan och hans moster. Gratis är det också eftersom man får printa ut själv. Äh, bättre kan ni väl Nestlé?

Letar fortfarande efter någon affär där man kan gravera egna bokmärken i skinn. Mitt röda från Hamleys i London som jag fick av pappa för 20 år sedan börjar gå sönder och se rejält slitet ut. Det är bland de äldsta och käraste sakerna jag har kvar faktiskt. Jag sparar inte sådär jättemycket faktiskt. Någon som sett någon bokmärkesaffär nyligen?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

har också letat förbryllat efter bokmärke, i skinn eller läder skulle vara det absoluta. Men just nu letar jag bara efter ett vanligt jävla bokmärke, till min förtvivlan finns bara barnsliga tillhands. Vilket är jobbigt då jag har 11 böcker att läsa =/ Om du hann hitta någonting, eller fortfarande letar och har något tips så meddela gärna //Belinda (BelindaJohansson_@hotmail.com)

10:11 em  
Anonymous Anonym said...

Gör ett helt eget! Jag pressade vackra blommor och laminerade dem. Det blev underbart!

2:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser