måndag, januari 02, 2006

Vem läser bloggen En annan sida?

Du är kvinna, typ 30, bor i en mellanstor stad och surfade hit via någon annans blogg. Du är här ganska ofta och har som intention att komma tillbaka. Du vill helst få boktips, läsa recensioner och boknyheter.

Du tycker det är okej att bryta ryggen på pocketböcker för det ska se läst ut och du tycker inte man ska kasta böcker, men att ge bort dem är helt okej. Du skulle helst själv skriva en bestseller som gjorde dig stenrik och berömd.

Känner du igen dig?

Ovanstående baseras på svarenkäten jag postade för några veckor sedan.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha - på pricken!!!

2:52 em  
Anonymous Anonym said...

just ja - fast jag har dig i min lista på nyligen! Annars stämmer det perfa!

2:53 em  
Blogger mvdw said...

cant understand a thing youre writing, but it looks cool.

leave a pin on my blogmap!

nice blog, looks like you got quite a fanbase!

later
Maarten
Amsterdam
The Netherlands

2:58 em  
Blogger Fisso said...

ha ha ha. Några fel. (ej kvinna, bor i sthlm tex)

1:13 em  
Blogger Namnlös said...

Haha! Jag var inte med i enkäten men känner direkt att jag hamnat rätt ;-)

8:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser