fredag, december 23, 2005

59:- på ICA

Jag var över till ICA Kvantum en snabbis ikväll vid åtta-rycket för att hämta födelsedagstårta för imorgon.

Nästan folktomt, gott om plats, inga köer och just därför kanske så råkade jag stanna till vid bokhyllan och utan att jag märkte det så slank det ner en bok i vagnen!

Adele Parks, Game Over blev det. Adele hamnade sjua på min chic- lit-tio-i-top och jag läste hennes Byt liv med mig i somras och den var helt okej!

Femtionio kronor är ju inget att bråka om även om alla bokhandlare som läser detta nu vill döda mig.

Men boken är från Prisma Förlag. Det var ju Bonniers som gjorde dealen med ICA? Prisma är Norstedts, har dom också en deal?

Det blir att läsa i mellandagarna, eller när vi åker till fjällen efter nyår!

Precis som om jag inte får en drös med böcker imorgon eller så!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag ah rinte läst byt liv me dmig men väl Game over, jag älskar Adele PArks! Visst, det är chick-lit men den är ändå inte lika förutsägbar :)

2:39 fm  
Anonymous Anonym said...

hej och hå. fulskrivning.. *rodnar*

2:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser