torsdag, mars 04, 2010

Därför Chic

Tecknade en prenumeration på Chic häromdagen. Så ytligt kan man tycka? Och varför gillade jag just den?

Jo. Jag gillade att den var modefokuserad utan att vara tung och tjock som Elle eller full av pretentiösa foton som Vouge. Jag gillar att den blandar modebilder och egna plåtningar med lite skvaller, tips från experter och mycket plocksidor vilket jag gillar. Jag gillar också att den inte kändes så ungdomsinriktad som de ofta kan göra utan att hade med tips som passar alla åldrar. Jag gillade faktiskt också att det inte var så mycket reportage utan mest titta på bilder. Känns som jag behöver det varannan vecka.

Vi får se om jag är mätt om ett år.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger www.evaswedenmark.blogspot.se said...

Jag har så tröttnat på alla åldersindelade tidskrifter som vänder sig till människor efter deras födelseår. Just nu läser jag med glädje Kattis & Co som kombinerar flärd med en massa tänkvärt

7:38 fm  
Anonymous Chic.se said...

Vad kul att du gillar CHIC! Glada hälsningar från redaktionen

2:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser