fredag, februari 26, 2010

iPhone förstör mitt läsande

För tre veckor sen flyttade den här telefonen in hos mig och sen dess har jag inte läst en rad i en bok. Jo, jag började lite på Gertrude Steins Allas självbiografi, men Gowalla i iPhone är roligare.

Nu mera har jag alla människor jag någonsin känt på fickan (Facebook) och nya spännande kontakter på Twitter med mig hela tiden. Jag kan kolla mailen när som helst och har nog aldrig varit så här uppkopplad i mitt liv. I like it. Det som stryker på foten är dock läsningen. Nu mera spelar jag Trivial Pursuit i telefonen innan jag somnar!



Vi får väl hoppas att det är nyhetens behag. Annars får den här bloggen snart byta namn till en "iPhonedjävuls liv och lustar".

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Tony said...

Hej!

Har precis hittat din blogg och den verkar tervlig. Jag är också en riktig bokmal så din blogg ser jag fram emot att följa. Dessutom känner jag igen mig i det där du säger om din nya iPhone.... skrämmande! Haha

9:46 fm  
Blogger Boktokig Eva Boström said...

Du hittar säkert tillbaka till ditt läsande. Det är kul och spännande när man har något nytt. Jag har förstått att iphone är en härlig liten sak. Min bror är helt frälst!

12:31 em  
Blogger Bokemma said...

http://blogg.antrop.se/webbtips-och-spaningar/facebook-ar-min-kyrka-iphone-min-bibel/

2:52 em  
Anonymous Anonym said...

Some may feel squeamish about eating it, but rabbit has a fan base that grows as cooks discover how easy they are to raise — and how good the meat tastes.

6:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser