torsdag, februari 25, 2010

Min kärlek till böcker har gjort mig till Sveriges bästa bokbloggare

Eller vad säger ni?

Johan Hurtig har gjort en cover på Fredrik Strage som gjort en cover på Niklas Svenssons text på Newsmill. Jätteroligt! Eller hur?

Vad är då en bra bokbloggare kan man fråga sig? Så här tycker jag.

- Någon som har bra koll på nya böcker!
- Någon som har tid att blogga om alla dessa böcker.
- Har en bred smak och läser mycket i många olika genrer.
- Som också har lite koll på bokbranschen.
- Som läser andra bokbloggar och deltar i bloggosfären.
- Som sprider länkkärlek till andra bokbloggar.
- Som också bloggar om gamla böcker och hittar på roliga teman och bloggutmaningar.

Skämt åsido, bitvis har jag levt upp till detta och min ambition är ju att fortsätta vara en av de bästa, roligaste, bredaste och trevligaste bokbloggarna men rubriken stämmer nog inte på mig just nu. Länkkärlek kan jag dock sprida till några riktigt skarpa bokbloggare enligt min mening. Klicka och läs Lyrans noblesser, Ord och inga visor, Bokmania, En full bokhylla, Du är vad du läser och PocketBlogg. Beware! Jag kommer komma tillbaka :-)

Etiketter:

8 Comments:

Blogger Lyrans Noblesser said...

Klart du är bäst :-)

8:06 fm  
Blogger Maria Marteleur said...

Du är toppen!

9:26 fm  
Blogger Boktokig Eva Boström said...

Det klart du är en bra bokbloggare!!! :)

10:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Bernur
Hermia
Om böcker som jag hunnit läsa
Matildas läshörna

11:24 em  
Blogger Petra said...

Tack fina ni! Det var inte meningen att tigga sympatier och beröm, även om det kanske blev så:)

Jag suger åt mig i alla fall :) Tack!

11:26 em  
Anonymous Anonym said...

Jag är ju sent på som vanligt, men suger åt min av länkkärleken såhär i efterhand! Tack! Och backatcha!

7:52 fm  
Blogger Béatrice Karjalainen said...

Vi tackar så mycket för länken och senast när jag satt på scen på Littfest konstaterade jag att vi på Pocketblogg är lite för dåliga att länka till andra. Det måste bli skärpning på den punkten. Det blir lätt så när man skriver recension i all hast efter en utläst bok och man är glad om man kommer ihåg att lägga länken till andra bloggar om (bloggar.se/om).

8:44 em  
Anonymous obat varises di apotik said...

the information is very interesting and useful for all people and hopefully can be increased and networking throughout the world

obat varises salep
obat angin duduk

6:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser