söndag, februari 14, 2010

Boknäs

Var en sväng på möbelmässan i Älvsjö igår. Ganska trevligt men väldigt mycket julgransbelysning och julpynt. Kändes ju inte direkt jätteinspirerande. Däremot förälskade jag mig i bokhyllan Boknäs från ett finskt företag (vars sida bara är på finska och inte har så bra bilder). Men kolla här! Säljs hos Nilssons i Lammhult (synd att inte länkarna från sidan funkade så man kunde läsa mera), Kombinationen med fyra hyllor med sju fack i varje kostar ringa 62 500:- Den är superfin med glasluckor för varje hylla. I vårt bibliotek skulle vi behöva tio stycken. Det skulle kosta oss 156 250 kronor.

Dags att köpa en trisslott?

Etiketter:

6 Comments:

Blogger www.evaswedenmark.blogspot.se said...

Tänker detsamma. Vill, vill så väldigt gärna ha Peter Cohens bokhylla Cell som liksom svävar på väggen. Kommer inte någonsin att ha råd med den - jag gör som du : trisslott!

9:30 em  
Blogger Petra said...

Nu har jag bild-googlat Peter Cohen och Cell. Jättesnygg den med!

12:32 fm  
Blogger Bokbabbel said...

åh jag vet, det där Boknäs-hyllorna är sååå snygga! Och sååå dyra!

6:11 fm  
Anonymous violen said...

Köp lotten och vinn och lev lycklig resten av ditt liv! För den var ju helt otroligt underbart härligt fin.

9:13 fm  
Anonymous Anonym said...

Boknäs sidor på svenska

http://www.boknas.fi/sv/framsidan.html

9:17 fm  
Anonymous Anonym said...

om du går längre ner på sidan kan du välja ett annat språk tex svenska att läsa informationen om bokhyllan.

11:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser