söndag, november 15, 2009

När jag fyller 40 ska jag vara snygg, rik och lycklig (och yngre) av Gunilla Bergensten

Ska det vara så här fram tills vi dör eller kan ni rekommendera en bra rörmokare? För trettiofemplussaren är det två frågor som lika ofta ställs och som Gunilla Bergenstens bok handlar om. Ska det vara så här verkligen?

Boken är inte lika rolig och spot on som Familjes projektledare säger upp sig men ändå en liten guldklimp är Gunilla Bergenstens bok När jag fyller 40 ska jag var snygg, rik och lycklig (och yngre). Den är skriven i dagboksform och handlar om året innan det magiska 40. Ganska rolig och underfundig. Tangerar ämnena från tidigare boken Familjens projektledare… dessutom med ett skitskönt kapitel om alla kvinnor som med förtjusning testar studsmattorna men som hoppar av med ett lite lätt ansträngt leende.



Etiketter:

2 Comments:

Blogger cruella said...

Kan man ha behållning av den om man är 45 och INTE har småbarn?

3:44 em  
Blogger Petra said...

Ja! Det tror jag faktiskt!

3:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser