torsdag, april 30, 2009

Librolista

...heter min Spotify-lista med tema böcker och läsning. Den innehåller godbitar från Bo Kaspers Orketser, Gnarls Barkley, The Books och såklart Anna Book!

Har du spotify hittar du listan här:
http://open.spotify.com/user/twinstar/playlist/1rRobQvwBJ9f9vW6SdsRMY

Jag måste få citera underbara M.A Numminens låt också:

Boken är min allerbästa vän
vem har jag om inte jag har den
Ständigt är den mig till hands
då nöden är som störst
Lärdomshunger eller kunskapstörst.

Uppdaterat: Länken hade visst slutat fungera. Nu är det åtgärdat!

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Emma said...

Perfekt! Jag har funderat på att spela musik med bokanknytning på mitt skolbibliotek någon dag. Världsbokdagen kan ju passa.

Visste inte hur jag skulle hitta till musiken bara - ska kolla din lista när jag kommer hem!

11:09 fm  
Anonymous em said...

bra blogg!

2:18 em  
Anonymous Ika said...

Vilken fin idé! Tyvärr lyckas jag inte få länken att fungera, spotify kontrar bara med "link not found". Du har väl inte tagit bort spellistan?

7:11 em  
Blogger Petra said...

Nejdå! Jag får fixa.
Den är inte borttagen.

2:00 em  
Blogger Petra said...

Nejdå! Jag får fixa.
Den är inte borttagen.

2:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser