lördag, april 25, 2009

Tematrio: Djur...

...och jag är helt nollställd.

Vilken svår utmaning! Jag läser i aldrig böcker om djur så här har jag fått tänka till ordentligt. Jag har gått igenom allt jag har läst sen 2002 och inte hittat en enda bok om djur.

Jag skulle kunna skriva om tre hästböcker från ungdomen men det känns så förutsägbart. Djungelboken är ju en bok som jag redan tidigare nämnt i en annan tema-trio så det känns fantasilöst att ta upp den igen, men det står helt still i mitt huvud!

Resultatet är: en misslyckat försök att svara på tematrion!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Lyrans Noblesser said...

Har inte Nike heller några djurböcker?

11:53 fm  
Blogger Anders said...

Då kan du få ett boktips:

Patricia och lejonet av Joseph Kessel.

/Anders

9:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser