fredag, augusti 17, 2007

Tusen!

Det här mina vänner, är den här bloggens inlägg nummer:



Jubel och fanfarer! Jag bjuder på virtuell champagne dagen lång. Gratulationer, hälsningar och presenter kan lämnas i närmaste kommentarsfält som håller öppet hus hela dagen.

Bokbloggen startade 8 augusti 2005 och har till dags datum haft 137 144 unika besökare. Genomsnittsbesök per dag är 175. En liten nedgång under sommaren, men det får det bli ändring på!

Skål!

PS: En annan sida som personlig dagbok startade i april 1997! Hemsidan har funnits sen oktober 1995!

Etiketter:

10 Comments:

Blogger jkl said...

Grattis!

1:05 em  
Blogger Peter Ljungkvist said...

Grattis Petra, hoppas att bloggdagen blir trevlig...=)

1:08 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis Petra!
/Maria

2:06 em  
Blogger Linda K said...

hjärtliga gratulationer, världens bästa bokblogg! :D

4:48 em  
Blogger Bokbabbel said...

jisses, vad häftigt! Grattis! Keep it up :)

4:57 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis! :-D

Jag skrev mitt inlägg nr 1000 igår, fast jag höll på att glömma av det. Lustigt att de kom så tätt.

6:32 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis, grattis! ...och tack för champangen!

7:58 em  
Blogger Sara said...

Oiii, grattis bloggen!

2:01 em  
Blogger Brian said...

Tadaaa!

7:33 em  
Blogger Studiomannen said...

Det är stil på din blogg och på dig!

Vi ses på B&B!

5:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser