tisdag, augusti 07, 2007

Blogg-addicted?

Har jag blivit bloggberoende?

Igår kväll precis innan jag skulle somna, eller om jag faktiskt redan halvsov, kom jag på värsta bästa blogginlägget jag skulle göra här idag. Det handlade om en versus-thing mellan två olika genrér av böcker. Det hade något med jobb vs privatliv att göra och jag hade flera olika bokförslag och tips att skriva om. Jag formulerade inledningen och hur hela inlägget skulle läggas upp och tänkte att det kommer bli superbra.

Nu är alla goda tankar och idéer som bortblåsta. Jag har verkligen ingen aning om vilka böcker jag tänkte på i natt. Är detta, att jag börjat drömma om blogginlägg, ett tecken på bereoende? Testet säger dock att jag bara är det till 48%. Hur beroende är du?

48%How Addicted to Blogging Are You?

Etiketter:

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser