onsdag, augusti 29, 2007

Gerillamarknadsföring?



Det här låg i brevlådan igår när jag kom hem! Det står:

"Att vara god är svårare än att vara ond"
- Ur Amberville!

Lite läskigt. Som om någon försöker övertyga mig om att läsa boken så här efter att ha skrivit att jag var skeptisk i helgen. Läste dom blogginlägget och beslöt sig för att pusha lite extra? Är det någon som står och kikar in genom fönstret nu och kollar ifall jag läser?

Sen såg jag att även Hans hade fått en i brevlådan så då blev jag lite lugnare! :-)

UPPDATERAT: Även Lise och Sara har fått tändare. Och Micke har sett en röd pickup som verkar misstänkt! Mystiken tätnar!

Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag fick en likadan idag..! :)

10:19 em  
Blogger Sara said...

Jag har också fått en. Skönt att vi är flera ;)

10:44 em  
Anonymous Anonym said...

Hej

Jag har inte fått en tändare däremot så har jag sett en röd pickup på Kungsgatan flera gånger i rad, Jag ska fanimej ta en bild på den nästa gång...Någon annan som sett den?

10:32 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja,det var lite läskigt!

Jag har fått erbjudandet om den boken två ggr på min blogg, men aldrig fått några kontaktuppgifter så då är det ju lite svårt att höra av sig...

Alltid lika kul att läsa din blogg.

11:14 fm  
Blogger Maud/En bok om dagen said...

Även jag äger en sån tändare numera - och jag har inte sett någon röd pick-up... ;-)

2:44 em  
Blogger Fröken Nina said...

Ha ha! Jag har också fått en och jag öppnade boken igårkväll.

7:56 em  
Anonymous Anonym said...

Jag fick en disktrasa(!) med posten idag... "Ensam var stark men två var starkare" står det tryckt på den. :)

2:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser