onsdag, januari 31, 2007

Gone baby gone

Dennis Lehanes bok Gone baby gone blir film i år med Ben Affleck som regissör och lillebror Casey Affleck i huvudrollen skriver Hieronymus på Döda zonen.

Jag har boken i bokhyllan och har tänkt läsa den jättelänge men det blir aldrig av, så då lägger jag den åt sidan och väntar på filmen istället. Jag gillar Ben Affleck.

Någon som vill ha min bok? Jag ger bort den i utbyte mot någon annan rolig bok som någon av er tröttnat på? Maila enannansida@gmail.com och ge mig något kul erbjudande!

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Hieronymus said...

Gone, baby, gone är lätt den svagaste av de Lehane-böcker jag läst. Exempelvis är "En drink före kriget" och "Mörker, ta min hand" betydligt bättre. Men jag diggar ju Lehane, så...

4:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser