torsdag, januari 11, 2007

En kväll med....


...cointreau, öl, norsk flagga, tomma glasskålar och värdinnan iförd hatt. Vi pratade om allt från bloggkollegor, till våra kvinnliga attribut, läskiga bokomslag, hur säljer man sig själv, vad man gör i Los Angeles och konsten att bli gammal. Spännande, fnissigt, roligt, intressant och givande.

Någon som vill gissa var jag varit ikväll?

UPPDATERAT: Översättarhelena kom med rätt svar, Annika Bryn såklart. Ninalainen och jag blev inbjudna till minibloggträff hemma hos henne med temat böcker och media! Tack tack, det var supertrevligt!

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

men ååh, jag ville ju också!!!!!!

8:24 fm  
Blogger hanna said...

Hm. Nån bok-blogg-sammankomst? :)

9:58 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag såg din kommentar på hennes blogg, så det är fusk om jag gissar, he he.

10:38 fm  
Blogger Petra said...

Ja, då är det fusk:)

10:53 fm  
Anonymous Anonym said...

Hos Annika Bryn? Har inte fuskat men tycker mig känna igen Annikas hår!

12:14 em  
Blogger Petra said...

Översättar-Helena har rätt!!

12:43 em  
Anonymous Anonym said...

Helena: Inte visste jag att du var så skarpsynt! :-)

Och vi hade verkligen väldigt trevligt, Petra och Nina och jag. Timmarna flög iväg.

1:53 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, visst var det trevligt!
Ska börja titta in här nu också och göra mentala anteckningar över vad jag ska läsa när kandidatuppsatsen är skriven.

11:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser