lördag, december 16, 2006

Modern vett och etikett

Magdalena Ribbing i all ära men snart kommer Sofia Larsson med sin bok om modern vett och etikett. Hon filar just nu på den enligt Aftonbladet. Den ska snart vara på gång, men jag hittar ingen info någonstans om den. Förlag? Någon?

Boken kommer att ta upp frågor som är det okej att fråga om någon har silikonbröst, om man ska lämna e-postadressen till ett one-night-stand eller vad som är okej att önska av DJn på hippa klubben.

Urkul idé. En sån där bok önskar jag att jag själv kommit på att skriva. Sofia Larsson är journalist på Aftonbladet och har pluggat socialantropologi så hon förvisso mer lämpad att skriva en sån bok än vad jag är.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, kul! Ica bokförlag tydligen. Den här artikeln läste jag i .se-tidningen, men den ligger även på Aftonbladet?
http://www.aftonbladet.se/vss/malmo/story/0,2789,952285,00.html

4:59 em  
Blogger Caroline Hainer said...

Ica bokförlag! Kommer ut jättejättesnart.

12:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser