måndag, oktober 02, 2006

Är det någon där - försenad?

I augusti kunde man läsa att boken skulle ligga på de svenska bokdiskarna i oktober men nu verkar det som den blivit försenad. Susanna Romanus, informations- och marknadschef på Norstedtes bekräftar från förlagets sida att den inte kommer förrän nästa år. Vi får vänta ända tills den 30 juni 2007.

Det blir en lång väntan för boken är efterlängtad. Den senaste romanen på svenska, Å andra sidan, kom för sådär två år sedan.

I den nya boken är det återigen en av The Walch-sisters som är i fokus. Nu är det systern Annas tur.

3 Comments:

Blogger Bokmoster said...

Jag blir otroligt - och kanske lite ologiskt - upprörd! Men det fick mig i alla fall att vakna upp ur min bloggkoma ett litet tag.

1:28 em  
Anonymous Anonym said...

Näääääääääää! Nu blir jag ju helt jätteledsen! Skulle ju läsa den i väntan på bebis :-) SKIT!

4:19 em  
Anonymous Anonym said...

VAAA! Det kan inte vara sant.... Nu höll jag på att säga "det tar ju inte ens så lång tid att få fram harry potter!!!" (Det enda i jämförelsen är väl tegelstensformatet?)....Men va sjutton! Vad kan möjligtvis vara problemet??

Det kanske var tur att jag läste den på engelska, för någon ny keyes verkar det ju inte bli på ett tag.

Jag höll förresten ett öga på lur under bokmässan för att kunna lista ut vem du var, men till slut så gav jag upp när jag drunknade under mina kassar. Jag måste tyvärr säga att min bokhög var högre än din. Om det nu var en tävling..;) Det var första gången men absolut inte sista. Funderar på att skaffa tantväska på hjul till nästa gång...

7:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser