tisdag, maj 23, 2006

Den stängda boken och Passionata

Nu kan ni börja leta efter Den stängda boken och Passionata. Den ena finns någonstans inne på TCO, den andra på Coop Stuvsta!

Det är riktigt roligt att gå runt och finurla ut bra platser att lägga böckerna på. Och att försöka göra det i smyg när ingen ser. Det är svårare än man kanske tror. Den första boken som jag la på ett internetcafé är ju som upplagt för att någon ska hitta den och direkt rapportera. Så har dock inte skett. Än.

Har ni förslag på platser där jag kan lägga böcker? Tipsa gärna här i bloggen. Jag har fem böcker kvar att släppa ut i det fria.

Happy searching!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Klassikerna: T-banesäte? Café?

Eller provhytt? Något lämpligt omklädningsskåp i Simhallen? Studiesal på universitetet? Väntrummet hos tandis?

10:04 em  
Blogger Petra said...

Provhytt är bra! Jag ska en sväng på stan imorgon!

10:14 em  
Anonymous Anonym said...

Ha ha! Har den stängda boken hemma och började läsa den men sen så vet jag inte vad som hände. Läste du ut den?
Ska väl ta mig i kragen men jag har inte gillat det jag läsa hittills iaf.

11:01 fm  
Blogger Petra said...

Nä, jag har inte läst den heller! De böcker som jag gillar och tycker verkar bra bookcrossar jag ju inte ut i tomma intet sådär. De jag tycker verkar tråkiga prackar jag på andra anonyma människor. *skäms* :-)

11:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser