onsdag, april 26, 2006

Börja läsa igen...

Jag håller fortfarande på att beta av posten som kommit under de två veckor som vi var borta. Jag har någon slags fixerad tvångstanke att jag måste läsa alla gratis- och reklamfinansierade tidningar som landar i vår brevlåda. När vi bodde i stan var det enkelt. Då kom Vårt Kungsholmen med jämna mellanrum. Nu är det en uppsjö varje vecka av Mitt i Huddinge, Villa-Magasinet, Vi i Villa, Villa-tidningen, Villa-Nytt, Villa-Hej-och-Hå och gud vet allt vad dom heter.

Jag får inte missa en rad om hur man målar om huset på bästa sätt, vilken markis som ska användas, hur man gör altanen vårfin och vad man ska tänka på innan man fixar sina fönster. Det har blivit en sån där tidning per kväll...

Under tiden vi var borta kom Läckbergs Olycksfågeln som förhandsex. Med tanke på det positiva jag skrev om den efter att ha läst smakprovet på lösblad som kom i vintras så borde jag kanske verkligen ta tag i den istället.

2 Comments:

Blogger hanna said...

Jag har ett signerat ex som ligger hemma och väntar idag...tjohoo!

10:44 fm  
Blogger Lindas trädgårdsblogg said...

Villa-hej-och-hå haha. Ja, jösses vad mycket tidningar man får. Och idag fick jag Hallandstidningen också. Jag bor inte i Halland!

5:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser