måndag, april 10, 2006

Saker jag gillar med mitt jobb:

I dag har kulturen haft utdelning av recenserade böcker. Upplagt för huggsexa förstås, så det gällde att vara snabb. Jag missade första kvarten, men är rätt nöjd med de böcker jag lyckades lägga vantarna på:

När jag fyller 30 ska jag vara smal - Jenny Dahlberg
Lantisens guide till storstaden - Noomi Herbert & Lena Ollmark
Å andra sidan - Marian Keyes
Bloggtider - Lars Våge, Erik Stattin och Gunnar Nygren
Pervers? Om sex utöver det vanliga - Anna Bäsén & Niklas Långström
Då stannade Sverige - Mats Samuelsson

Frågan är bara vilken jag ska börja med? Just nu läser jag av naturliga orsaker mest gravidböcker, men är vanligtvis svag för chick lit. Kollegan Bäséns pervo-bok lockar ju också förstås...



För övrigt rapporterar Petra att hon käkar palmhjärta och njuter av ljumma kvällar i shorts och t-shirt.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Va va va? Vadå av naturliga skäl? Har jag missat nåt här?! :)

12:03 em  
Blogger hanna said...

Lena, jag vet inte om du har missat, men jag (Hanna) och Emma gästbloggar när Petra är på semster. Det naturliga skälet är alltså att jag är på tjocken...inte Petra :D

3:10 em  
Anonymous Anonym said...

Bloggtider - kan du maila mig sedan (om du orkar) och berätta om den är läsvärd. Jag är nyfiken på hur de beskriver historiken.
Så Petra är ute och far. Låter trevligt med att käka palmhjärta och kunna vara lättklädd.

Annica a_t@tele2.se

5:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Helloj! Jag missade faktiskt det lilla Hanna längst ner :)
Jag vet ju att DU ska ha en fralla :P

11:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser