onsdag, juni 17, 2009

Tematrio-maraton: utomämnes

Vilken spännande tematrio. Särskilt att läsa alla andra som svarat.

Berätta tre saker om er själva. Kanske har ni lust att prata om er familj, om era intressen eller om era arbeten. Välj fritt!
Jag har grym tur i lotterier. Jag vinner stup i kvarten. Är det inte ett halvt kilo kaffe i tombolan vid dansbanan på midsommar är det böcker eller andra priser i olika internettävlingar. I vinlotteriet på jobbet har jag vunnit fem gånger av sex.

Jag har tusen kvadratmeter trädgård som får leva sitt eget liv. Vi klipper lite här och där där det behövs bara.

Ett av mina stora intressen är hästar och ridning och då företrädesvis westernridning. Jag har tagit både brons- och silvermärket vilket jag är otroligt stolt över. Just nu har jag lite paus från ridningen men är aktiv i westernklubbens styrelse och är med och arrangerar tävlingar och aktiviteter.
Det är Lyrans noblesser som håller i tematrio och alla tematrios hittar ni här.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Lyrans Noblesser said...

Kul att få veta lite mer om dig :-)

3:28 em  
Blogger Petra said...

:)

8:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser