tisdag, juni 16, 2009

Vem är på bokmässan?

Planerar för fullt årets monterprogram på bokmässan. Bland annat kommer Christina Wassholm att prata om hur det är att vara journalist i Belgrad, Björn Häger kommer ge sina bästa tips och tricks till dig som vill bli jouranalist, Marianne Jeffmar och två andra författare kommer att prata om hur man skriver och hur man får ut sina böcker, Johan Jarlbrink berättar om sin avhandling om journalister i fiktionen. Bland annat. Har mycket mer på gång.

Vilka bokbloggare kommer vara på bokmässan? Jag kommer självklart vara där. Jag har en idé till ett seminarium jag kansek kan arrangeras i vår monter...

Etiketter: ,

8 Comments:

Blogger Magica de Hex said...

Om man kan kalla mig bokbloggare så är iaf jag där!

12:31 em  
Blogger Boktradition said...

Ska definitivt dit en av dagarna, även om det krockar med en släktträff som hänsynslöst lagts den helgen, men ett besök blir det garanterat...kanske lyckas jag kränga in två med noggrann planering :-)

3:25 em  
Blogger Boktradition said...

Som besökare alltså ;)

3:27 em  
Anonymous Martin Ackerfors said...

Jag överväger att åka dit utan seriösare planer än att titta runt och se vad det är för spektakel. Det vore i så fall första gången för mig.

7:18 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag är på Bokmässan och tävlar där i tidernas första FAKTA SLAM.
Torsdag 10.30 i V-hallen.
Vi är åtta fackboksförfattare som slåss i en tävling liknade Poety Slam.
En författare skriver böcker om runor, en annan om fridykning, jag om litteratur - de fem andras ämnen vet jag inte.
Vi har i 3 omgångar exakt 3 minuter var på oss att så fantasieggande och roligt som möjligt tala om vårt ämne.
Publiken är obarmhärtig ooch enäldig jury.
KOM dit OCH VISSLA OCh SKRIK!
M
uta gärna Solja Krapu med Coca-Cola, smicker och chips!
Len Kjersén Edman

10:07 fm  
Anonymous Full bokhylla said...

Min plan är att vara där för första gången på mycket länge. Har aldrig funkat med jobbet, men som mammaledig ska jag ta mig dit!!

11:44 fm  
Anonymous Boktoka said...

Boktoka kommer säkerligen att vara där. Först med jobb och sen privat.

1:40 em  
Anonymous Jessica said...

Jag kommer vara där, även om jag inte bloggar som textmissbrukaren så mycket längre. Kanske läge att ta upp bloggen igen? Så länge twittrar jag om böcker - och annat - http://twitter.com/textmissbrukare

8:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser