tisdag, juni 09, 2009

Läs(lingon)lust

På mitt bord ligger nu Marian Keyes nya En förtjusande man och Eva Swedenmark och Annika Wennströms Lingon och lust.

Jag kommer självklart att börja med den sistnämnda. Vad jag längtat efter nya historier om familjen kring restaurang Stella!

Läs mina tidigare recensioner av böckerna här:
- Smultron och svek
- Vinbär och vemod
- Hallon och hat

Och nu börjar man ju redan spekulera i vad nästa bok ska heta? Blåbär och bus? Kärlek och krusbär? Svartsjuka och sviskon? Tranbär och trassel?

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Full bokhylla said...

Åh, den vill jag också läsa. Men först Hallon och hat, har letat efter den i pocket men inte hittat den...

6:10 em  
Blogger www.evaswedenmark.blogspot.se said...

Hej Full bokhylla! Jag är jätteledsen men Hallon och hat finns inte i pocket och Semic verkar inte planera en pocketutgivning, vi är så otroligt ledsna för det - kanske kan man tjata på Månpocket som gett ut de två första i serien?
Bästa hälsningar
Eva

11:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser