tisdag, juni 02, 2009

Blonde och Argentina ikväll

Ikväll kommer finaste Johanna (och finaste Henrik också såklart) hit. Johanna som läst Blonde både en och fem gånger och kan allt om Marilyn utantill. Särskilt Oates bok som jag snart, snart läst ut. Har inte många sidor kvar nu men desto fler frågor och funderingar. Ser fram emot bokdiskussion, god mat och vin ikväll!

Johanna och hennes man Henrik flyttar snart till Buenos Aires dessutom. Gissa om jag är avundsjuk. De får ju hänga med min svåger och svägerska och massa kompisar där varje dag. Ja, såklart jag längtar tillbaka till Argentina ibland. Lite avis är jag allt. På att de faktiskt ska bo där och att de lever ut sin dröm!

Etiketter:

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser