tisdag, september 09, 2008

Annika Bengtzon åker till Marbella

I nya boken som kommer snart, snart, snart, åker Annika Bengtzon till Marbella. Det kanske bara är jag men jag tycker inte det låter sådär jätteupphetsande.

Jag, som tyckte att Liza Marklund började ta sig lite i och med Nobels testamente men att den senaste Livstid var en flopp, tror jag hoppar den här nya, En plats i solen.

Jag kanske ändrar mig efter att ha läst första kapitlet dock som man just nu kan läsa hos Bokus.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag läste boken för några veckor sedan och tycker faktiskt att det är den bästa i Annika Bengtzonserien! Men mitt råd är att ha koll på de andra böckerna/karaktärerna innan man börjar läsa den, den var lite svår att hänga med för mig som inte lagt alla de gamla karaktärera på minnet.

4:49 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tyckte väldigt mycket om boken. Inte för att det är min mamma som har skrivit den - jag blir snarare extra hård när det gäller henne. Men det känns matig och komplex, en av mina favoriter i serien.

12:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser