lördag, oktober 13, 2007

Till salu: Mia Törnblom

Jag säljer mina båda Mia Törnblom-pocketar på Tradera. Köp nu-pris: 45 pix för båda.

Jag tyckte hon var så grymt mycket mer inspirerande och underhållande att lyssna på live, t ex då jag såg henne på bokmässan. Böckerna var so-so tyckte jag. Gav mig inget särskilt.

Hon är lite underhållande på tv på måndagar i Nyblom & Törnblom, även om hon drar samma grejjer om och om igen. I bokform? Jo, samma där. Samma sak, samma visa. Inget för mig.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Fröken Nina said...

Jag har också sett henne "live" och gillade henne då. Men första boken (som är den enda jag läst) tycker jag också är upprepning av föreläsningen. Iofs tänkvärt.

11:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser