måndag, augusti 06, 2007

Semestern slut...

Så var semestern slut för denna gången. Tre veckor fyllda av först 40-gradig värme, jordbävning och sen Sverige med regn och regn. Sista veckan höll sig dock regnmolnen borta tillräckligt mycket för att vi på fem dagar (tisdag till lördag) lyckades ro i land hela ommålningen av huset. Inte en fläck missades. Jag är djupt imponerad av min man och min svärfar!

Så här fint blev det:

Massor av fler bilder finns i hus-bloggen.

Själv lyckades jag läsa sex böcker på semestern och börja på tre som jag lämnade oavslutade. Började även på Jens Lapidus Snabba cash och har läst hälften och jag gillar skarpt! Köp nu!

Semesterns skörd var denna (klicka för recension):
- Manhattans gullungar av Dr J Goldstein & S Stuart (helt ok)
- Kvinnan som var en fyr av Viveca Lärn (jättebra)
- Beijing Doll av Chun Sue (recension ej klar)
- I ett annat ljus av Alice Hoffman (usel)
- Ligg hos mig av Joanna Briscoe (skitdålig)
- Bitterfittan av Maria Sveland (toppentoppenbra!)
- Mess av Jens Ganman (recension ej klar)
- Brunstkalendern av Emma Hamberg (bra!)
- Familjebilder av Dani Shapiro (blä)

Etiketter:

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser