onsdag, augusti 01, 2007

Semesterrapport...

Jag lever och finns här. Semester fortfarande. Några dagar kvar nu och vi har gjort ett ryck med huset och målningen. Maken och svärfar målar och jag försöker bringa ordning i vår källare, åker med kläder och mattor till kemtvätten, monterar ett nattduksbord, städar ett rum, slipar ett bord, åker till IKEA, lagar mat och pysslar lite allmänt.

Började på Jens Lapidus Snabba cash men har inte riktigt kommit in i den än. Är för trött om kvällarna och somnar efter bara ett par sidor. Men jag gillar det lilla jag orkar läsa varje kväll.

Hittills har semestern varit toppen. En vecka i Kroatien i 40-gradig värme och med en jordbävning, ett helt fantastiskt bröllop, besök från släkt och vänner från Argentina med härliga grillkvällar, fixarvecka med svärfar och målning och det är en halv vecka kvar!



Nu ska jag dra till Silvan och köpa spackel och rengöringsmedel!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ditt bröllop??

10:13 fm  
Blogger Petra said...

Nä, nä!
Kompisars:)

10:37 fm  
Blogger Sara said...

Av bilderna att döma verkar du haft en riktig bra sommar hittills :D

10:54 fm  
Blogger Petra said...

Ja! Toppen:)

1:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser