onsdag, juni 13, 2007

Sommarpratare...

Nu är sommarpratarna presenterade. Jag har plockat ut några som kan intressera läsare av denna blogg (och några som intresserar mig rent privat):

Juni:
23 Ulf Lundell - musiker, författare, konstnär
24 Mark Levengood - programledare, skriftställare
29 Jessika Gedin – skribent, spanare i P1

Juli:
4 Filip Hammar – programledare, journalist och Fredrik Wikingsson - programledare, journalist
17 Camilla Läckberg - deckarförfattare
22 Erland Josephson - skådespelare, författare
23 Mia Törnblom – föreläsare, författare
24 Martin Kellerman – serietecknare, skapare av ”Rocky”
26 Salem Al Fakir - musiker
27 Magdalena Graaf – föreläsare, författare

Augusti:
8 Knut Knutson – auktionsförrättare, programledare Antikrundan SVT
13 Susanna Alakoski - författare

Här är dom alla! Det går alltid att lyssna direkt på webben!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger jkl said...

Åsa Lindeborg! Inte missa henne!

2:24 em  
Blogger Fröken Nina said...

Vad kul, jag har precis skrivit om mina favoriter och så hittar jag dina =) Några är desamma!

4:55 em  
Blogger Petra said...

jkl: noterar!

Nina: :-)

12:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser