onsdag, juni 13, 2007

Läshögen just nu

Det tunnas faktiskt ut - men semestrarna är ju snart här så det är dags att fylla på i förrådet. Det här är vad som finns på nattduksbordet just nu.





Just nu har jag pausat Åsa Larssons Svart stig. Tycker den är väldigt spretig med parallella historier och jag tappar intresset i vissa av dem. Tar Johanna Lindbäcks bok En liten chock emellan och är än så länge mycket imponerad! Efter en någon tveksamhet i början så säger jag bara: I like! Och det säger jag inte bara för att jag ska få gästrecensera den på Bokhora senare i veckan!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det skall verkligen bli spännande att läsa vad du tycker om den!

1:15 em  
Blogger Annica said...

Hej!
Du måste bara läsa ut Jag går bara ut en stund. :D Jag läste den på mindre än 24 timmar, man kan inte lägga den ifrån sig.

Ha det så bra i sommar!
Kram
Annica

7:05 em  
Blogger Petra said...

:)

Jag tar dom i tur och ordning. Ungefär!

12:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser