torsdag, februari 01, 2007

Alla kan blogga

Som ni säkert läst på andra ställen i bloggosfären kommer snart handboken Alla kan blogga ut från Bilda förlag. I min brevlåda kom precis en glad överaskning. En inbjudan till releaseparty nästa fredag. Någon mer som ska dit? Den här bloggboks-releasefesten ligger tidigt på fredagseftermiddagen, redan från klockan 15.00. Månne blir den kanske något lugnare än den förra.

Författarinnan är Rosemari Södergren som står bakom Kulturbloggen och henne får jag äran att träffa redan ikväll på bloggträffen ikväll.

Etiketter:

6 Comments:

Blogger CV said...

Det är jag som får äran att träffa dig:)
RS
kulturbloggen.com

4:05 em  
Blogger Petra said...

Äsch! :) Trevligt ska det bli i alla fall!

4:07 em  
Anonymous Anonym said...

jag får äran att träffa er båda!

4:33 em  
Anonymous Anonym said...

Jag ska dit också. Kul men pirrigt!

8:04 em  
Blogger karin. said...

åh, petra, hur gör du för att få bilden i inlägget i nivå med texten? hos mig ligger bilden högre, och min inre pedant får krupp! vad är tricket?

11:07 em  
Blogger Petra said...

Anne-maj! Gud vad spännande. Det ska bli kul att få träffa dig.

Karin. Jag raderar bara mellanraden och mellanrummet som blir. Ibland väljer jag visa html-koden så ser man enklare! Det är itne svårt!!

11:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser