måndag, september 25, 2006

Kändisspotting på bokmässan

På tal om ingenting så såg jag Martina Haag på mässan. Hon var väldigt lång. Mycket längre än man kunde tänka sig. Jag har tänkt mig henne som väldigt kort nämligen. Hon var säkert huvudet längre än mig.

Camilla Läckberg såg ganska kort ut dock. Henne kunde man ju ha tänkt sig som lång, deckardrottning och allt.

En som var väldigt liten var Linda Rosing. Hon ser så bystig och kurvig ut på alla bilder men hon var jättesmal och pytteliten.

Två som såg ut precis som jag förväntade mig var Gösta och Lena Linderholm. Yviga, stora och härliga. De hade en egen monter med Lenas konst och Göstas konstigheter.

Förresten så hade jag rätt i min spaning om att det var mindre folk på mässan i år. Hela sjutusen mindre än det brukar vara och mässan skyller på det vackra vädret. Bokmässan äger rum nästa år den 27-30 september och temat då är Estland.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

.
MINDRE folk....?
Kanske alla mässbesökare blir som Camilla Läckberg till slut? Kommer att se kul ut! Och jag platsar!
:-)

3:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser