söndag, maj 28, 2006

Mitt vågräta liv

Mitt vågräta liv : en oblyg rapport från sängen är skriven av Chelsea Handler som också figurerar som huvudrollsinnehavare i boken. Kort sagt så är det en oblyg rapport från sängen. Chelsea börjar redan i tidig ålder fundera över sex och fortsätter i makalöst tempo och avverkar älskare efter älskare.

Boken är kul skriven. Snabbt tempo, rappt och hon är kvick i munnen. Ibland tenderar den att bli väldigt grov och rå i språket men grejjar man det är det inga problem. Själv rodnade jag ett par gånger och jag kallar inte mig själv pryd. Boken är skriven med humor och enorm självdistans.

Den är lättläst och passar utmärkt för hängmattan i sommar.

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser