tisdag, maj 09, 2006

Mer Ebba

Ebba von Sydow hintar i sin blogg att det blir mer böcker från henne snart. Enligt Ebba har förlaget hört av sig och vill att hon skriver mer.

Det kan jag tänka mig att förlaget vill. Ebbas bok Ebbas stil säljer jättebra ute i bokhandlarna så en uppföljare är nog helt rätt.

Vilken tjej hon är Ebba! Chefredaktör före 25-års ålder. Kometkarriär. Modeorakel och vilket inflytande hon har över alla unga tjejer där ute. När Ebba hypar ett plagg går försäljningssiffrorna upp.

Om vi pratar maktfaktor skulle jag säga att hon är en av de mest inflytelserika och en av de kvinnor med mest makt just nu. Klädföretagen måste både älska och hata henne. Hon kan ju förstöra en hel säsong om deras kläder får dåliga recensioner.

Jag är full av beundran för denna tjej.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja, hon är verkligen tuff =)

2:42 em  
Anonymous Anonym said...

Släng en kik på Jan Gradvalls sida.
Efter att ha läst hans intervju med henne så blev jag än mer imponerad.

http://www.gradvall.se/artiklar.asp?entry_id=100

5:14 em  
Blogger Anders Wallner said...

Missa inte heller modegrisen.blogspot.com :)

4:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser